8

مروری بر اقدامات انجام شده در حوزه هلال احمر شهرستان خوانسار

  • کد خبر : 2082
  • 14 فوریه 2024 - 21:56
مروری بر اقدامات انجام شده در حوزه هلال احمر شهرستان خوانسار
مروری بر اقدامات انجام شده توسط دکتر سید مسعود خاتمی نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در حوزه هلال احمر شهرستان خوانسار

 

▪️عملیات عمرانی پایگاه امداد جاده ای تیدجان به دلیل عدم وجود اعتبار لازم ۱۲ سال متوقف شده بود. پیرو سفر دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور و با پیگیری های دکتر سید مسعود خاتمی، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای شروع عملیات عمرانی این پروژه، و برای تکمیل و تجهیز این پایگاه، اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تخصیص یافت. همچنین اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای بازسازی ساختمان انبار امدادی و احداث پد بالگرد در این پایگاه تامین گردید.

▪️در سال ۱۴۰۱ اعتبار ۵ میلیارد ریال برای بازسازی سقف و تاسیسات ساختمان اصلی شعبه هلال احمر شهرستان خوانسار و همچنین اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی سالن اجتماعات هلال احمر این شهرستان تامین شد.

▪️پایگاه امداد جاده ای باغکل، به دلیل نبود اعتبار لازم به صورت نیمه کاره رها شده بود و به همین دلیل فعالیت این پایگاه با مشکلاتی مواجه بود. با پیگیری دکتر سید مسعود خاتمی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز و محوطه سازی این پایگاه اخذ گردید. ساختمان این پایگاه نیز با همت بلند خیر گرانقدر، حاج فضل الله جواهری تکمیل و در آبان ماه ۱۴۰۲ افتتاح گردید.

▪️تامین اعتبار کمک هزینه درمانی برای مراجعین نیازمند و اخذ موافقت تامین خودرو امدادی از دیگر اقدامات دکتر سید مسعود خاتمی در حوزه هلال احمر شهرستان خوانسار می باشد.

▫️روابط عمومی دفتر دکتر سید مسعود خاتمی، نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://dr-khatami.com/?p=2082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.