8

مروری بر اقدامات انجام شده در شهر گوگد

  • کد خبر : 1944
  • 20 فوریه 2024 - 15:04
مروری بر اقدامات انجام شده در شهر گوگد
مروری بر اقدامات انجام شده در شهر گوگد

 

 

▪️تامین اعتبار برای تکمیل پروژه زورخانه
اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه زورخانه شهر گوگد تامین گردید و این پروژه در سال ۱۴۰۲ اجرایی شد و در حال حاضر رو به اتمام است.

▪️پیگیری های انجام شده برای توسعه فعالیت بیمارستان گوگد
بیمارستان شفای حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) گوگد با گذشت بیش از دو دهه از فعالیت خود دارای هویت قانونی مستقل نبود و برای توسعه فعالیت های خود با مشکلات و موانعی رو به رو بود. با پیگیری های دکتر سید مسعود خاتمی سرانجام این بیمارستان در بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت رسمی ثبت گردید. برای تکمیل بیمارستان گوگد، فعالیت عمرانی بازسازی این بیمارستان آغاز شد و در حال حاضر بخش های دندانپزشکی و کلینیک درمانی به بهره برداری رسیده است. همچنین بخش های بستری طبقه اول، LDR، زنان و زایمان و ICU آماده بهره برداری می باشند و اتاق عمل سرپایی و بخش بستری سرپایی نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید. پس از آن نیز با پیگیری های انجام شده پزشکان متخصص در حوزه های مختلف به این بیمارستان دعوت شده و در حال حاضر به ویزیت بیماران می پردازند. برنامه ریزی های لازم نیز برای حضور گسترده تر پزشکان در این بیمارستان در آینده ای نزدیک به انجام رسیده است.

▪️تامین اعتبار برای اجرای عملیات میدان شهدای گمنام
با پیگیری های انجام شده بخشی از اعتبار لازم جهت اجرای عملیات میدان شهدای گمنام گوگد از محل سرفصل های بودجه توازن ۱۴۰۲ تامین گردید و این پروژه با تلاش و همت شهرداری گوگد انجام شد.

▪️تامین اعتبار برای شهرداری گوگد
اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل بودجه توازن ۱۴۰۱ و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ به منظور توسعه زیرساخت های شهری و کمک به حل مشکلات مردم در حوزه شهری از محل بودجه توازن ۱۴۰۲ به شهرداری گوگد اختصاص یافت.

◽️روابط عمومی دفتر دکتر سید مسعود خاتمی ، نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://dr-khatami.com/?p=1944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.