8

اقدامات انجام شده در حوزه علم و فناوری

  • کد خبر : 1993
  • 22 فوریه 2024 - 15:57
اقدامات انجام شده در حوزه علم و فناوری
اقدامات انجام شده در حوزه علم و فناوری

فیلم اقدامات صورت گرفته :

 

 

▪️با پیگیری دکتر سید مسعود خاتمی در جهت رفع نیازهای بومی و منطقه ای با توجه به نقش آفرینی مراکز آموزش عالی، در حال حاضر فاز اول پژوهشکده زنبور عسل و گیاهان دارویی در دانشکده خوانسار راه اندازی شده و مجوز جذب هیئت علمی در رشته های مرتبط با زنبور عسل نیز اخذ گردیده است.

▪️مراکز نوآوری شهرستان گلپایگان در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در فضای محدود آغاز نمود. با توجه به تاثیر فعالیت های دانش بنیان و مبتنی بر علم و فناوری در پیشرفت منطقه، توسعه این مرکز از ابتدا در دستور کار دکتر سید مسعود خاتمی قرار گرفت.

▪️در این راستا با پیگیری های انجام شده، مرکز نوآوری گلپایگان ارتقا یافته و با حکم رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی، مدیر و اعضای شورای راهبردی این پردیس معرفی شده و فعالیت این مرکز رسمیت یافت. همچنین زمین دانشگاه علمی کاربردی سابق گلپایگان که متعلق به اداره جهاد کشاورزی بود به این پردیس اختصاص یافت.

▪️اعتبار لازم برای بازسازی و تجهیز ساختمان و محوطه پردیس از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور تامین شد و سرانجام در تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید مسعود خاتمی و معاون وزیر علوم به طور رسمی افتتاح گردید.

▪️شایان ذکر است که چشم انداز این مجموعه تبدیل شدن به پارک علم و فناوری به عنوان مرکز اصلی فعالیت کسب و کار دانش بنیان در منطقه غرب استان می باشد. در همین راستا پیرو جلسه دکتر سید مسعود خاتمی با وزیر محترم راه و شهرسازی در مرداد ماه ۱۴۰۱ موافقت اولیه جهت واگذاری ۱۰ هکتار زمین برای پارک علم و فناوری گلپایگان در آینده ای نزدیک اخذ شده است.

▪️پیگیری و مساعدت برای رفع مشکلات زیر ساختی دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار در تامین آب و مجوز برداشت آب از سد باغکل خوانسار، تقویت و احداث پست برق و ملی شدن اعتبارات تملک دارایی این دانشکده از جمله اقداماتی است که می توان در حوزه ی علم و فناوری دو شهرستان به آن اشاره کرد.

▪️روابط عمومی دفتر دکتر سید مسعود خاتمی، نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://dr-khatami.com/?p=1993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.