6

اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ، میراث فرهنگی و گردشگری توسط دکتر سید مسعود خاتمی

  • کد خبر : 1931
  • 06 فوریه 2024 - 21:44
اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ، میراث فرهنگی و گردشگری توسط دکتر سید مسعود خاتمی

    ▫️تامین اعتبار ۵۰میلیارد ریالی برای بازسازی و تجهیز مجتمع فرهنگ و ارشاد شهرستان گلپایگان با پیگیری های انجام شده توسط دکتر سید مسعود خاتمی و پیرو سفر مهندس برکت مدیرکل عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد در ۲تیرماه ۱۴۰۱ اعتبار ۵۰میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز مجتمع فرهنگ و ارشاد شهرستان اختصاص یافت. ▫️ثبت […]

 

 

▫️تامین اعتبار ۵۰میلیارد ریالی برای بازسازی و تجهیز مجتمع فرهنگ و ارشاد شهرستان گلپایگان
با پیگیری های انجام شده توسط دکتر سید مسعود خاتمی و پیرو سفر مهندس برکت مدیرکل عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد در ۲تیرماه ۱۴۰۱ اعتبار ۵۰میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز مجتمع فرهنگ و ارشاد شهرستان اختصاص یافت.

▫️ثبت جشنواره کباب در فهرست رویدادهای گردشگری کشور
با پیگیری های انجام شده ، جشنواره کباب گلپایگان در فروردین ماه ۱۴۰۲ از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی در فهرست رویدادهای گردشگری ایران قرار گرفت.
▫️ثبت جشنواره عسل خوانسار در فهرست رویدادهای گردشگری کشور
با پیگیری های دکتر سید مسعود خاتمی
جشنواره عسل خوانسار در فروردین ماه ۱۴۰۲ از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی در فهرست رویدادهای گردشگری ایران قرار گرفت.

▫️پیگیری برای رفع مشکل حقوقی ساختمان مجتمع فرهنگ و ارشاد گلپایگان
باتوجه به اینکه مالکیت عرصه مجتمع فرهنگ و ارشاد گلپایگان متعلق به سازمان اوقاف میباشد ،در ابتدای دوره شروع فعالیت مجلس یازدهم ،به دلیل برخی مشکلات فی ما بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف ،استفاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان از این ساختمان با موانعی مواجه بود که با پیگیری های دکتر سید مسعود خاتمی عمده مشکلات فی ما بین رفع گردید و استفاده از بخش های مختلف این مجموعه امکان پذیر شد.

▫️پیگیری برای رفع مشکلات دهکده گردشگری گلستانکوه خوانسار
فعالیت اجرایی دهکده گردشگری گلستانکوه خوانسار به عنوان یکی از مراکز گردشگری نمونه کشور، از سال ۱۳۹۰ آغاز گردید .در این دوره موضوعات و مشکلات مختلف این مجموعه در جلسات متعددی با مسیولین از جمله وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، معاون گردشگری و وزارت خانه ، مدیران استانی پیگیری و رفع گردیده است.
▫️پیگیری برای رفع موانع احداث هتل ۵ستاره خوانسار
با پیگیری های دکتر سید مسعود خاتمی و پیرو جلسات متعدد با مسیولین ذی ربط موانع احداث هتل ۵ستاره رفع و عملیات ساخت این هتل آغاز گردید.

▫️تامین اعتبار برای اختصاص کتاب به کتابخانه های گلپایگان و خوانسار
پیرو درخواست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های گلپایگان و خوانسار با پیگیری های انجام شده چندین مرتبه حواله های تخصیص کتاب از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اخذ و به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دو شهرستان داده شده است.

▫️روابط عمومی دفتر دکتر سید مسعود خاتمی نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://dr-khatami.com/?p=1931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.